viernes, 22 de febrero de 2013

Momentos Musicales: Closer - Tegan and Sara

¡Hola! Al fin viernes, ¿no? Igual yo tengo que ir a la facultad dentro de un ratito, así que todavía no hay libertad para mí xD Pero de todos modos, aprovecho este momentito para dejarlos con un nuevo MM. Esta vez, de Tegan and Sara y su pegadizo single Closer.









All I want to get is a little bit closer
All I want to know is, can you come a little closer?
Here comes the breath before we get a little bit closer
Here comes the rush before we touch, come a little closer

The doors are open, the wind is really blowing
The night sky is changing overhead

It’s not just all physical
I’m the type who will get oh so critical
So let’s make things physical
I won’t treat you like you’re oh so typical
I won’t treat you like you’re oh so typical

All you think of lately is getting underneath me
All I’m dreaming lately is how to get you underneath me
Here comes the heat before we meet a little bit closer
Here comes the spark before the dark, come a little closer

The lights turned off and the sun if finally setting
The night sky is changing overhead

It’s not just all physical
I’m the type who will get oh so critical
So let’s make things physical
I won’t treat you like you’re oh so typical

I want you close, I want you
I won’t treat you like you’re typical
I want you close, I want you
I won’t treat you like you’re typical

Here come the dreams of you and me
Here come the dreams
Here come the dreams of you and me
Here come the dreams

It’s not just all physical
I’m the type who will get oh so critical
So let’s make things physical
I won’t treat you like you’re oh so typical

I want you close, I want you
I won’t treat you like you’re typical
I want you close, I want you
I won’t treat you like you’re typical
I won’t treat you like you’re typical
I won’t treat you like you’re typical

All I want to get is a little bit closer
All I want to know is, can you come a little closer?





¿Les gusta? ¿La habían escuchado? ^^

Besotes ^^

8 comentarios:

  1. Uf, me sale hasta en la sopa esta canción :/ si no la hubiese escuchado tanto es posible que me hubiese gustado. Besos!

    ResponderEliminar
  2. No la conocía está muy buena n.n
    Besos!

    ResponderEliminar
  3. No conocia la canción :D Me gusto♥
    Te he nominado a un premio en mi blog :3
    http://mundosinfinitos.blogspot.mx/2013/02/premios-y-algo-mas.html
    sALUDOS!

    ResponderEliminar
  4. No la conocía, pero siempre es bueno aprender y conocer cosa nuevas :)

    Besos!

    ResponderEliminar
  5. No la conocía, pero siempre es bueno aprender y conocer cosa nuevas :)

    Besos!

    ResponderEliminar
  6. No la conocía pero me gustó :3
    Me gustan tus gustos musicales, siempre dejas canciones geniales ^^

    besito

    ResponderEliminar
  7. No la conocía tampoco, pero esta buena :D
    Besitos

    ResponderEliminar