lunes, 3 de octubre de 2011

Momentos Musicales: Blackout - Breathe Carolina

Y empezamos la semanita con un tema que lo tengo pegado desde hace unos días :)









Caught up and I can't feel my handsNo need to chaseCan you relate?Can you keep up the pace like you're dying for this?
And when you say "I'm not okay,"I left my phone in the cabNow you can't get me
I'm only getting startedI won't blackoutThis time I've got nothing to wasteLet's go a little harderI'm on fireI won't blackoutI'm on my wayI'm only getting started
And I can't see your faceCigarette the wrong wayInhale to the top of my lungsI'll be dying for this
And when you say "I'm not okay,"I left my phone in the cabNow you can't get me
I'm only getting startedI won't blackoutThis time I've got nothing to wasteLet's go a little harderI'm on fireI won't blackoutI'm on my wayI'm only getting started
I'm on fireI won't blackoutI'm on my wayI'm only getting started
I'm on fireI won't blackoutI'm on my wayI'm only getting started
This won't stop until I say soThis won't stop until I say soThis won't stop until I say soGoing and going and going and going and go
This won't stop until I say soThis won't stop until I say soThis won't stop until I say soGoing and going and going and going and go

I'm only getting startedI won't blackoutThis time I've got nothing to wasteLet's go a little harderI'm on fireI won't blackoutI'm on my wayI'm only getting started
I'm only getting startedI won't blackoutThis time I've got nothing to wasteLet's go a little harderI'm on fireI won't blackoutI'm on my wayI'm only getting started
This won't stop until I say soThis won't stop until I say soThis won't stop until I say soGoing and going and going and going and go
I'm only getting started
This won't stop until I say soThis won't stop until I say soThis won't stop until I say soGoing and going and going and going and go
I'm only getting started


Que tengan una buena semana  :) 
Besotes ^^

5 comentarios:

  1. Yo tampoco la conocía pero me gusta ^^

    Besos!

    ResponderEliminar
  2. Está buena, me hace querer moverme xD
    Un besote :)

    ResponderEliminar
  3. No la conocia esta muy buena bien movida, me encanta la música que pones!

    Besos ^^

    ResponderEliminar
  4. un payaso borracho y un grupo de mimos y rockeros heridos... son la leche! jajaja
    Sí que se lo pasan bien
    En cuanto a la canción creo que me la descargaré, espero que no me lea la sgae que sino jejeje
    está muy bien y tiene ritmo! una canción genial para un miércoles ajetreado
    dos besos :D

    ResponderEliminar