viernes, 10 de junio de 2011

Momentos Musicales: Bitter Sweet Symphony - The Verve

Una de esas canciones que no escuchabas hace mucho y de buenas y primeras te la acordás y se te pega xD














'Cause it's a bittersweet symphony, this life
Try to make ends meet
You're a slave to money then you die
I'll take you down the only road I've ever been down
You know the one that takes you to the places 
where all the veins meet yeah, 

No change, I can change
I can change, I can change
But I'm here in my mold
I am here in my mold
But I'm a million different people 
from one day to the next
I can't change my mold
No, no, no, no, no 

Well I never pray
But tonight I'm on my knees yeah
I need to hear some sounds that recognize the pain in me, yeah
I let the melody shine, let it cleanse my mind, I feel free now
But the airways are clean and there's nobody singing to me now

No change, I can change
I can change, I can change
But I'm here in my mold
I am here in my mold
And I'm a million different people
from one day to the next
I can't change my mold
No, no, no, no, no
I can't change
I can't change 

'Cause it's a bittersweet symphony, this life
Try to make ends meet
Try to find some money then you die
I'll take you down the only road I've ever been down
You know the one that takes you to the places 
where all the veins meet yeah 

You know I can change, I can change
I can change, I can change
But I'm here in my mold
I am here in my mold
And I'm a million different people
from one day to the next
I can't change my mold
No, no, no, no, no 

I can't change my mold
no, no, no, no, no,
I can't change
Can't change my body,
no, no, no 

I'll take you down the only road I've ever been down
I'll take you down the only road I've ever been down
Been down
Ever been down
Ever been down
Ever been down
Ever been down
Have you ever been down?
Have you've ever been down?




¿Alguna vez la escucharon? ¿Les gusta? ^^

Saludos ^^










8 comentarios:

  1. Sí, es un clásico^^ cuando empieza me hace acordar a la de Jason Derulo xD
    Unn beso!

    ResponderEliminar
  2. Buuuuuu no me deja verlo (aquí en Alemania)
    cosa tonta esta que ya casi no me deja ver ni un vídeo!!!:(

    pero apuesto a que si está buena jajaja
    un besote:D

    ResponderEliminar
  3. @Cande: sí, Riding Solo >w< Me hiciste acordar de Jason Derülo y se me pegó una de sus canciones ahora jajaja xD

    Nenina, no puede haber peor cosa que las restricciones de YT, las ODIO Ò_Ó

    Besotes chicas ^^

    ResponderEliminar
  4. Oh My Gosh!!! Es mi cancion favoria! (la tercera :D) Es lo maximo.
    Y el video tiene cualquer estilo :)

    Besos!

    ResponderEliminar
  5. El video me encanta, es re raro x)

    Besotes Vale ^^

    ResponderEliminar
  6. hace siglos¡¡¡pero siglos que no escuchaba esa cancion¡¡¡

    ResponderEliminar
  7. Ya también, por eso la puse, porque se me vino a la cabeza ayer y se me volvió a pegar, ahora me la paso cantándola todo el día xD

    Saludos ^^

    ResponderEliminar
  8. Esta cancion es genial, es una de mis favoritas!!!! siempre la traigo en mi USB!!!

    BESOS!!!

    ResponderEliminar